I gang med julegaver

Hei på dere! 

Nå kan jeg endelig si at jeg er i gang med julegavene. Jeg føler jeg er litt sen (i år også), men nå er jeg godt i gang og skal likevel klare å bli ferdig i god tid før jul. Det gjelder bare å sette foten foran og ta det første steget, de andre kommer etterhvert. Det er ikke alle som har slik hastverk med julen som det jeg har, men jeg føler jeg har så mye å gjøre og julen er den årstiden jeg bruker mest tid på. Så mens andre gjerne ikke begynner før desember så håper jeg på å være ferdig om ganske så nøyaktig en måned. Har dere begynt med julegavene? 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg