“ALLE MEKSIKANERE ER VOLDTEKSMENN”

Jeg satt lenge våken i går kveld og fulgte med på denne valgkampen mellom Trump og Clinton. Sikkert derfor jeg nesten forsov meg til jobb i dag vil jeg tro. Jeg må si jeg synes synd på amerikanerne, og litt på oss også, siden dette valget kommer til å påvirke hele verden. Men samtidig er det ris til sin egen bak, da faktum er at flertallet har stemt på denne rasistiske, upolitiske klovnen. Jeg hadde virkelig håpet at Hilary kunne vunnet av de to, men personlig ville jeg ikke stemt på noen av dem! Donald Trump er ikke noe annet enn en kvinnediskriminerende, rasistisk, egoistisk, oppblåst og rappkjeftede klovn i mine øyne. Hillary er ikke stort bedre. Ingen av de to storkjeftede kandidatene ter seg som potensielle presidenter. Hele presidentvalget minner meg om skolevalget for å velge en tillitsvalgt i klassen. Jeg kunne brukt den kommende timen på å fortelle dere alt Trump har planer om som jeg er imot. At kvinner skal straffes for abort, at det skal bli lettere for sivile å kjøpe og bære våpen, at en mur skal settes opp ved meksikogrensen fordi..jeg siterer Trump…”alle meksikanere er voldtektsmenn”. Han vil trekke tilbake betalinger som går til programmer for å forebygge skadene global oppvarmning medfører, noe han mener er bare tull. Han vil opprette straffetoll for varer fra Kina, fordi han mener Kina stjeler arbeidsplasser i USA. Bye bye ebay. Og ikke minst hvordan han har oppført seg mens denne valgkampen har foregått. Overgrepstrusler, diverse skandaløse situasjoner og skittsnakk om forskjellige mennesker, ikke bare Hillary. Mer enn det har jeg egentlig ikke å si. Vi får satse på at han sitter i 4 år, og at det da kommer en verdig kandidat til neste valg.  Michelle Obama kanskje?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg