Høstfrokost

Gooood mooorgen! 

Jeg er i ett veldig godt humør i dag, og da VET jeg at dette kommer til å bli en veldig fin dag! Nå har jeg langfri og det skal nytes til det fulle. Jeg har allerede vært ute på en morgentur med Kira, og nå sitter jeg med en herlig frokost i fanget. I dag ble det eggerøre og bacon, litt utenom det vanlige. Litt kos nå før jeg går løs på dagens gjøremål. Senere må vi ut og handle middager og diverse, vi skal ha pannekaker senere tenkte jeg. 

Se denne flotte utsikten vi har! Det er bare å gå ut stuedøra og ut på terrassen, så har du karmøys fineste utsikt! Hvertfall fra fastlandet..

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg