Little bit crazy

Jeg har gått rundt meg selv og trodd det var søndag i hele dag! Jeg var skikkelig klar for partyyy i går, men da var det jo ingen som var gira på noen ting. Kjedet meg noe ekstremt. Heldigvis kom Lisa innom på kvelden, men vi kjedet oss like mye. Vi fant på unnskyldninger bare for å kjøre ut en tur og sjekke livet i byen. “Vi skal ikke bare fylle bensin da?” Liksom. 

Føler meg litt craaazyy i dag

I dag håper jeg det skjer noe mer spennende! Jeg er så rastløs. Har hørt på høy musikk mens jeg har ryddet og danset for meg selv. Jeg har fått dilla på to nye sanger jeg kom over i dag! Nå er jeg i festhumør og vil egentlig bare ut og danse! Nå, med en gang! 


 
Flere som er i fest mode i dag?
6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg