Fult kjøleskap

Det er ikke alltid lett å finne på ting å gjøre når man egentlig ikke gidder å gjøre noe i det hele tatt, Men så er det denne rastløsheten da.. 

Jeg fant plutselig ut at jeg ville rydde i kjøleskapet i dag. Gjerne vise dere hva jeg har i kjøleskapet. For noen er det faktisk interessant, andre ikke. Jeg synes bare det er kjekt å vise dere, kanskje vi kan dele mattips med hverandre! Det beste jeg vet er ett fult kjøleskap! Det er jo så nitrist å se en enslig cola og en tom smørpakke inni der, så jeg passer alltid på å ha skapet fylt med mat! Akkurat nå er det helst frokostpålegg som opptar plassen. Jeg er ikke så flink når det kommer til det å planlegge middager, så det blir ofte turer ned til matbutikken, så og si hver dag. 

Jeg sørger alltid for å ha iskaldt vann tilgjengelig! I søte flasker i freshe farger, selvfølgelig.

Dagens meny:

Storfe ytrefile

Potetmos med gressløk

Fløtesaus

Frisk salat ved siden

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg