Kjoler på salg – NELLY.COM

Ikke ofte jeg shopper klær via nett. Det går helst i interiør, hårprodukter og lignende. Jeg har det vanskelig med å finne klær i butikk, finne rett størrelse, så da er det hvertfall vanskelig på nett! Jeg har brukt 2 dager nå på nelly.com og bladd opp og ned for å finne kjoler som kan passe meg til fest. Og jeg ser på klær på salg. Jeg kjøper så og si alltid på salg! Og – jeg fant faktisk noe som kan funke. Krysser fingrene! Disse er på vei hjem til meg nå:

 

 

Alle fra Nelly.com

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg