Norges Bloggere

Okei, nå skal jeg gjøre noe som jeg aldri har gjort før. Jeg har laget ei gruppe på facebook, som heter Norges Bloggere ♥. Gruppen finner du HER.  Så det som hadde vært kjekt nå var at du som blogger melder deg inn i denne gruppen og deler alle dine fremtidige blogginnlegg her inne! Gjerne del med alle dine bloggvenner, lesere og andre som kunne vært interesserte. Sjansen for å få flere lesere er stor! Jeg vet det finnes allerede mange blogg grupper på facebook, men jeg hadde litt lyst til å prøve å styre en gruppe selv, gjerne med litt “aktiviteter” som konkurranser, tips, motivere hverandre og den type ting. Så hva sier du? Er du med?

Gruppen finner du HER HER HER HER HER

10 kommentarer
    1. ja da har jeg meldt meg inn i denne gruppen..veldig få medlemmer enda..men blir kanskje bedre.. 🙂

    2. H.K.H. Ragnarr Loðbrók: Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke kommentaren din, men hvis du ønsker å videreformidle til andre bloggere at dem skal slutte å blogge, så bør du vel gjerne følge ditt eget råd og slutte selv 😉

    3. dvergpinschere i mitt hjerte: Så bra! Del med dine venner 🙂 Ja, gruppen ble opprettet for noen timer siden, så jeg krysser fingrene for at folk finner den og melder seg inn.

    4. Linda: Et tegn på at du burde slette bloggen din er at du anser deg selv som “blogger”.
      Jeg skriver litt her og der, men ville aldri sett på meg selv som “blogger,” narsissisten i meg kan ikke måle seg med den til bloggere

    5. H.K.H. Ragnarr Loðbrók: Den diskusjonen har jeg ikke tenkt å ta med deg, da kan vi heller si vi er enige om å være uenige. Takk for din oppløftende og motiverende kommentar 😉 Du er nok god å ha rundt seg om man trenger å føle seg som en dritt 😉
      Jeg anser meg ikke selv som en blogger. Jeg anser meg selv som helsefagarbeider, blogger på fritid, datter, søster, kjæreste, eier av ett hobbyforetak og en generelt positiv jente.
      Disse bedrevitende kommentarene dine kan du ta og spre rundt ett annet sted 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg