Spre glede ♥

Vi ser, og ikke minst deler mye elendighet på sosiale medier. Det går ikke en dag, ikke en eneste dag, uten at jeg ser elendighet på facebook feeden min. Enten det er fattigdom, dyremishandling, barnemishandling, massedrap, urettferdighet, sykdommer eller overgrep og vold. Men nå skal jeg vise dere en ting som gjorde dagen min så mye bedre! Det første som møtte meg i dag nemlig, var denne flotte samlingen av legendariske countrystjerner og deres fantastiske stemmer samlet i en og samme sang!

Dette var rett og slett deilig å starte dagen med. Gåsehuden kom smygende for å si det sånn. Brad Paisley, Keith Urban, Rascal Flatts, Carrie Underwood og så mange fler! Jeg elsker country og kunne ikke fått en bedre morgen enn dette. Se videoen, og nyt. Se om du kan alle navnene på artistene? Dette er så mye bedre å dele enn elendighet! Så del, det gir oss så mye mer glede i hverdagen. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg