Jeg føler meg utrolig bra

Jeg føler meg utrolig bra for tiden.

Det er ikke bare det at jeg våknet i dag og bare, wow, for en dag. Men jeg har våknet sånn hver dag de siste ukene. Jeg har alltid en plan, en grunn for å stå opp. Jeg fyller dagene mine med avtaler, jobb, prosjekter, trening, venner, glede, spontanitet og kjærlighet. 

Jeg kom til å tenke på målene jeg hadde for sommeren, målene for trening og vekt og så videre. Jeg innså at jeg ikke har kommet dit jeg hadde tenkt jeg skulle være. Men så følte jeg noe jeg ikke har følt før. Det var helt greit. 

Det føltes helt greit at jeg ikke har nådd alt jeg ville.  Så jeg skal bare ta disse målene videre på veien mot neste sommer. For jeg skal (forhåptentligvis) leve i mange, mange, mange år til. Jeg har god tid på meg. Det skal ikke føles som ett nederlag om man ikke kommer helt i mål med alt du hadde tenkt deg. Ta en dag om gangen, og før du vet ordet av det, er du der du ønsker å være. Jeg prioriterte å kose meg i sommer, og da vises det igjen på kroppen. Jeg kan bare tenke på at i januar i år veide jeg 8 kg mer enn hva jeg gjør nå. Ikke store fremskrittet kanskje, men det er nok for meg å føle meg bedre enn jeg gjorde på den tiden. Jeg har ett lite mål om å gå ned enda 8 kg innen jul. 

Nå ble det mye fokus på vekt i dette innlegget. Jeg ville egentlig bare si at jeg har det bra, veldig bra, for øyeblikket. Og håper dere, og også andre som er i samme situasjon, at dere har det bra. Lev livet og ikke stress. For dere får alltid en dag i morgen om du ikke klarer det i dag. 

Så.

Jeg føler meg utrolig bra for tiden.

Slik skal jeg se ut igjen! Fra photoshoot for noen år tilbake 🙂

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg