Frisk salat i sommervarmen

Gradestokken her hjemme viser godt over 20 grader! Faktisk så har jeg ikke gradestokk, så jeg bare gjetter. 

Herlighet så varmt det plutselig ble! Kom sommeren tilbake nå liksom? Nå som jeg var klar for høst!? Det hjelper uansett ikke meg, siden jeg jobber kveldsvakt i dag og får ikke nyte så mye av solen. Forhåpentligvis er været med meg i morgen, da har jeg langhelg. Og det skal bli b-e-a-utfiful! Jaja, matpakken til jobb står hvertfall i stil med været, det kan jeg ikke klage på. Tenkte jeg skulle lage en frisk salat å ta med meg på jobb i dag. Salat med blant annet kyllingfilet, kalkunskinke og egg.

Jaja, siden sommeren kom tilbake må man friske litt opp i hjemmet med fine blomster. Se de nydelige rosene jeg kjøpte, til meg selv, fra meg selv ♥ ♥ ♥​

4 kommentarer

Siste innlegg