Treningsglede

God morgen! Jeg er blid og fornøyd i dag, til tross for mitt frustrerende innlegg fra i går. I slike stunder er det godt å være blogger, man har liksom ett sted man kan dele erfaringer og få ut litt frustrasjon. Og så har man så mange kjekke lesere som støtter en og gir råd i samme slengen. Det er jeg takknemlig for. 

Så, ellers er jeg klar for nok en travel dag. Onsdag pleier ofte å være den mest travle dagen i uken for meg. Først er det jobb, så hjem og lage middag, deretter skal jeg være støttekontakt, så er det husarbeid og gå tur med hunden. Blir ikke tid til trening i dag. Jeg har forresten fått ei god venninne til å begynne på treningssenteret hvor jeg trener. Så nå har jeg flere venninner jeg kan trene sammen med, og det i seg selv er veldig motiverende. Jeg er også inni en slags transe om dagen. Transe, herregud hva er det jeg sier? Hva skal jeg si, boble? Jeg er helt hekta på trening og treningsklær om dagen. Jeg ser etter treningsklær, overalt. Hele tiden. Siste innkjøpet mitt er denne deilige treningsthightsen fra ICANIWILL, Leopard Grey. Jeg har den også i rosa. Elsker den! Man kan vel si at jeg er inni en slags treningsglede om dagen. Jeg blir så glad av å trene! Og da må jeg shoppe!

Ønsker dere alle en fin onsdag! Nå må jeg jobbe. 

14 kommentarer

Siste innlegg