Mr. Diva. Skaff deg litt høflighet

Det har vært en hektisk dag. Selv om det ikke har vært så mye på planen så er det visse folk som får dagen til å være så mye mer slitsom enn den hadde trengt å være. Jeg holder på å selge noen klær, og hadde to avtaler i dag, hvor den ene ikke dukket opp til avtalt tid. Eller i det hele tatt. Nemlig deg. 

Nesten to timer overtid med venting sender jeg melding til deg og hører hvor du blir av. Hva? Har du ikke tenkt å komme? Nei, da hadde du plutselig ikke tenkt å komme likevel, men ville heller komme en annen dag. Og det måtte jo selvsagt være greit for meg, for det var jo ett såå fint vær i dag og du bare måtte ut og nyte solen. Nei altså! Hva er det med folk som ikke kan holde avtaler!? Og tro det er greit å ikke møte opp og bare “hei, jeg kom visst ikke likevel jeg. Kommer i morgen jeg, er det greit?” Nei, det er ikke greit! Jeg sitter faktisk og venter på deg. DEG. Som jeg ikke engang kjenner, bruker jeg tiden min på som jeg kunne brukt på noe helt annet. Kommet meg på trening 2 timer tidligere kanskje. Jogget en tur med hunden eller gått ned på butikken og handlet middag. Dessuten har jeg andre planer i morgen, for eksempel jobb! Men det bryr jo ikke du deg om. I det minste hadde det vært fint med en beskjed før jeg måtte etterlyse deg i dag. Det er faktisk normal høflighet og gi beskjed så andre slipper å vente på deg og din dyrebare personlighet. Slike diva fakter hører ikke hjemme hos meg, enten du er mann eller kvinne! Skjerp deg! Jeg burde skjønt at du ikke var med dine fulle fem da du ba om å få avslag på prisen siden du måtte kjøre gjennom en bom og mente det var mitt ansvar å betale den avgiften. Kjolen som du sikkert skulle kjøpe til din (stakkars) frue, blir nå solgt til noen andre. Snakkes aldri. 

7 kommentarer
    1. Sølvi Birgitte Wærness: Hvertfall kunne han gitt beskjed.. Hadde ikke jeg etterlyst han 2 timer etter han skulle vært her hadde jeg ikke hørt no fra ham i det hele tatt 😛

    2. Mennesker som er slik kan gå meg totalt på nervene,,,!!! Blir sinna… 🙂
      Blir glad om du tar en titt å legger igjen et spor hos meg på det nye innlegget mitt <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg