Når jeg får meg hus

Det er nå i september jeg kjenner på følelsen at.. nå er det snart jul!

Jeg har alltid vært ett vinterbarn. Født i desember, alltid elsket snø og jul, hører på julemusikk gjerne året rundt. Allerede i dag begynte jeg å tenke på julepresanger. I år skal jeg være tidlig ferdig med alt som heter pakker. For desember skal nytes, uten all stresset som vanligvis følger med. 

En annen ting jeg tenker mye på.. Jeg gleder meg til vi kjøper oss ett hus! Tenk så kjekt jeg vil få det med å innrede og pusse opp slik jeg vil. Dette har vært drømmen lenge. Eget hus. Jeg vet akkurat hvordan jeg skal ha det hjemme, når den tid kommer. Så og si hvertfall. Og sånt sett vet vi nesten 100% hvilket hus vi skal kjøpe. Men det er ett annet kapittel. Se på disse inspirasjonsbildene ‘a! 

 

 

  

Det er det lyse og lune som tiltrekker meg. Noe som gir en moderne country feeling med klasse. Og så er jeg veldig glad i interiør som flettet trekurver, lune gråtoner som puter, blomsterpotter og blanke gjenstander. Og ikke minst pynte opp med grønne, friske planter. Så noenlunde slik skal det se ut hos meg, når jeg får meg hus. 

Hvordan er det hjemme hos deg?

13 kommentarer

Siste innlegg