Ciabatta er min Cravings

Hvordan dagen min startet? Jo, alarmen ringte kl.9. Først tok jeg feil av alarmen og pipingen fra bossbilen som jobbet utenfor. Da jeg innså at det var begge deler, så var det opp og ut med meg. Og ut sprang jeg da, med håret til værs, gårsdagens sminke all over, i pyjamasbukse som var minst 3 str. for stor for meg, for å bli kvitt alle posene med boss som hadde hopet seg opp etter helgen. Ingen mening egentlig. Jeg kunne jo bare latt dem ligge i bossdunken. Men noe inni meg sa at jeg måtte bli kvitt dem, i dag. 

Jeg ser det er mange bloggere som skriver såkalte “cravings” om dagen. Altså hva de har vært hekta på de siste dagene, eller noe de må ha i løpet av en dag. Vel, min “cravings” i det siste er disse herlige ciabatta rundstykkene! Jeg spiser ikke lenger brød, noe som er litt rart siden jeg er oppvokst med å spise grovbrød til mange av måltidene i løpet av en dag. Nå spiser jeg så og si aldri brød. Enkel grunn egentlig, brødet holder seg så lite godt i dette huset jeg bor i. Rart, men sant. Det mugler fortere, blir hardt i kantene og dette har ført til at jeg bare har mistet lysten på å kjøpe nytt brød. Rundstykker holder seg mye bedre. Derfor – Ciabatta. 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg