Forførende

Stillhet. Ro og fred. Kun meg og Calendar Girl. 

Hunden har fått tur, kjæresten er ute, treningen er unnagjort, har hatt kvalitetstid med min beste venninne, middagen er ryddet av bordet, sofaen er inntatt. Jepp. Nå skal jeg ikke gjøre en eneste ting resten av dagen. Kun kose meg med boken jeg har påbegynt på. Boken alle snakker om. “Calendar Girl – forført” har toppet listene de siste ukene, og jeg bestemte meg for å gi den en sjanse. Jeg har kommet til kapittel 3, og den er virkelig forførende. 

Å sitte slik i mørket, med tente lys, noe godt å knaske på og følelsen av at hele huset har senket skuldrene. Det er følelsen jeg kommer til å føle mye på i høst og vintermånedene. Og det er herlig. Sommeren kan ikke måle seg med det. Nå skal jeg kose meg. 

11 kommentarer

Siste innlegg