Jeg lever

Woow! Skal si det er lenge siden jeg har oppdatert bloggen nå. Jeg har hatt en pause, men det ser dere vel. Likevel, selv om jeg har vært en over gjennomsnittet dårlig blogger, så har lesergraden min ikke gått særlig mye ned de siste månedene. Og hva er ikke mer motiverende til å starte igjen enn det!? Jeg vurderte faktisk å slette hele bloggen og begynne på nytt, men fant ut at det var likegreit å fortsette der jeg slapp. De siste dagene har jeg tenkt mye på bloggen, at jeg vil skrive igjen, jeg klør i fingrene etter å få skrive! Men så har jeg tenkt, nei, hvorfor skrive ett innlegg for så å legge det ned igjen? For det er det som har skjedd de siste gangene jeg har publisert noe. Får håpe jeg finner motivasjonen til å fortsette da. Jeg har ihvertfall funnet motivasjonen til å begynne!

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg