VERDENS FINESTE ♥

Jeg har verdens fineste, late skapning. Hunden min ligger alltid på rygg når hun hviler, uansett hvor det er. I kveld fant jeg henne i senga vår. Hun pleier ikke å hoppe oppi her, men alltid når jeg har vært på soverommet og gjort rent eller redd opp senga, så er hun alltid rundt meg og følger med på hva jeg gjør. Jeg tipper saueskinnet så fristende ut med en gang jeg gikk ut av rommet. Jeg måtte bare ta noen bilder av henne når hun lå her. Fine Kira ♥ Jeg er så glad i denne skapningen! 

3 kommentarer
    1. Tror nok jeg må ha en litt mindre hund, men når jeg kommer til mine “eldre dager” ønsker jeg meg en Border Collie, de er så trofaste og nydelige <3
      Har forresten en giveaway på bloggen min nå (siste dagen!) hvor du kan vinne en topp fra Alexander Wang + H&M- samarbeidet 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg