Litt hårsår?

God morgen!

Nok en mandag er startet. Jeg skal ha kveldsvakt og nyter egentlig roen hjemme før det bærer avgårde på jobb. I helgen har kjæresten min vært på hyttetur med jobbkollegaer, så jeg skulle egentlig ha overnattingsbesøk av bestevenninnen min Lisa, men så endte det heller med at jeg sov hos henne i Sveio. En helg hvor vi egentlig skulle på kino, spise mat og ha skikkelig jentekveld endte med fest og noe godt oppi glasset. Svake mennesker. Men kjekt var det uansett. Nå kjenner jeg det er lenge til neste gang jeg skal på galleien! Sydenturen vår er rett rundt hjørnet og jeg må bare fokusere på å komme i form og gjøre meg sydenklar til den tid. 

Apropos gjøre meg klar. Jeg vurderer å gjøre noe med håret mitt ganske snart. Farge det. Klippe det. Hva som helst. Det er så slitt og fargen er helt falmet. Føler jeg. Tror jeg? For av og til ser det ut som ett kråkereir, mens neste dag kan jeg se i speilet og faktisk være fornøyd med hvordan det er. Jeg er så ubesluttsom. Har tenkt på å gjøre det lysere, kaldere og klippe det litt opp. Men vi får se. Det blir ikke frisør i dag, for å si det sånn. 

 

En kjapp oppdatering her etter helgen! Nå skal jeg rydde i kleshaugen på soverommet, og så bærer det rett på jobb til klokken 10 i kveld. Ha en fin mandag folkens!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg