PEEL OFF MASK

God kveld alle sammen! 

Hvordan går det med dere? Jeg kjenner hvertfall at det skal bli godt å legge seg nå. Men først vil jeg komme med en liten produktanbefaling! Jeg har endelig gått til innkjøp av denne sorte ansiktsmasken som skal være så bra mot hudormer. Vil bare si at dette ikke er noe sponset produkt, bare mine helt ærlige meninger. Jeg har lest mye om denne ansiktsmasken på nettet, men aldri tatt steget og kjøpt en. Syntes først den var litt dyr, men når man tenker på hva en engangsmaske fra H&M koster, så er det ikke så gale likevel. Den heter altså Peel Off Mask og koster kr.229,- på VITA, hvor jeg kjøpte den.

 

For å påføre denne masken, smører du på ett lag i T-sonen, slik på bildet nedenfor. Oftest er det her du har mest urenheter som kviser, hudormer og fet hud. For all del, ikke få noe på øyenbryn eller leppelinjen. Det er ikke noe behagelig når du da skal dra dette av. Noen smører også hele ansiktet, men jeg begynte med T-sonen og litt på kinnene. Jeg er så glad for at jeg ikke tok hele ansiktet, FOR GUD, så vondt det var å dra det av! Ikke på nesen eller under haka, men kinnene.. Auu! Husk å ta på såpass mye at det blir en tett maske når den tørker. La den tørke i ca.30 min til den er helt stiv og du kjenner den begynner å løsne selv i kantene. 

Når den har tørket drar du den forsiktig av. Forhåpentligvis vil du se mye smuss sitte igjen i masken. Det gjorde jeg og nå føler jeg huden min er 100 ganger bedre enn den var før jeg tok den på. Så denne virker, og holder det den lover. Man må bruke den noen ganger i uka for best mulig resultat. Jeg har kun brukt den 2 ganger, og klarer ikke la være å gli fingrene nedover nesen og kjenne at alle hudormene er så og si borte. Ekkelt å si kanskje, men slik er det! All sminke og produkter vi jenter bruker, så blir det urenheter av og så gror det litt av hvert i huden vår som vi helst ikke vil vite av. Prikkene dere ser i bildet nedenfor er urenheter fra haken. Jeg vil absolutt anbefale denne videre! Men som sagt – vær forsiktig med øyenbryn, kinn og leppelinjen. 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg