Mandag ♥

Hei og hopp! Jeg er tidlig oppe i dag, til tross for at det har vært en ganske så hektisk jobbhelg helt siden torsdag. Men vandrer fortsatt rundt i pyjamasen da.. Jeg var så sinnsykt trøtt i går etter jobb. Sov to timer rett etter jeg kom hjem, og i tillegg la jeg meg klokken 21.00 i går kveld. Så i dag tenkte jeg å bare ta alt i sakte tempo og kose meg innendørs hele dagen. Utenfor regner det, så da er det ekstra deilig å kunne slappe av med tv, mat, musikk og bare tutle på i huset. Skal til og med droppe treningen! Faktisk. Neida, ikke helt. Jeg er med i en (nå lukket) gruppe på facebook, hvor det er ei som legger ut treningsplan og kostholdsplan for oss hver uke. Den varer i 30 dager, altså 4 uker. Første uke begynte i dag, og på planen står det en rask gåtur/joggetur i 30-60 minutter. Det skal jeg også gjøre, bare ikke helt enda. Nå skal jeg nemlig lage meg en god frokost, legge meg under teppe, sette på en disneyfilm og bare kose meg. En DEILIG mandag! Jeg elsker mandager!

7 kommentarer

Siste innlegg