Veien til en manns hjerte går via magen

Skulle jo egentlig poste dette innlegget i går kveld, men.. 

Jeg fikk en skikkelig trang for å bake noe i går. Slik føler jeg det ofte nå som jeg prøver å spise sunt. Typisk. Men det behøver ikke bety noe negativt. Nei, man kan jo bake selv om man har endret livsstil vel? Det eneste som gjelder er hvor mye man putter i munnen, ikke sant. Jeg lagde noen deilige vaffler i går kveld. En deilig stabel med nystekte vaffler. Var nok til både kvelds i går og frokost i dag! Namm! Egentlig mest på grunn av jeg ville overraske gubben med en god kveldsmat til han kom hjem fra skytetrening. Han er jeger altså, ikke noe farlig! Han er så glad i alt som er søtt. Kaker, muffins, vaffler. Så han ble jo så glad da han fikk snap om hva som ventet ham hjemme. Og snill som en pusekatt resten av kvelden. Om man skal vinne en manns hjerte… start med magen. Bare ett tips. 

Grunnen til at jeg kun har dekket på til en person her, er fordi jeg tyvstartet litt med kveldsmaten siden jeg visste ikke når han kom hjem! Bare derfor. Så vet vi det 🙂

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg