Den følelsen

Fy søren. Det kan bare ikke beskrives. DEN følelsen når dagens trening er unnagjort før klokka har rukket å bli halv 12 på dagen! 12 minutters oppvarming på tredemølla, deretter 45 minutter med styrketrening. Jeg er fornøyd med meg selv! Nå kan jeg slappe av resten av dagen. “J” kunne ikke komme til meg i dag pga noe kom i veien for henne i dag, derfor skal jeg ikke være støttekontakt i dag. Det vil si at jeg har helt fri, og kan tenke på å få unnagjort noe annet som står på planen. Men først skal jeg nyte en god lunsj! Eller påfyll av energi, som vi sier etter trening. Så får vi se hva dagen bringer. Forresten, god morgen til dere alle! 

3 kommentarer
    1. Hei:) det så veldig godt ut:) er godt å unne seg noe etter trening. jeg elsker den youghurten der, og spiser den med god samvittighet. eneste er den har sykt med sukker i seg:( jeg gleder meg til den uten sukker kommer, med lime og sitron og kokos smak:D:D de er sååå gode og helt sukker fri:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg