Manstrikker

Jeg får stadig flere og flere ideer til min lille hobbyshop. I de siste dagene har jeg holdt på med å lage søte manstrikker til hest. Det tar jammen tid å lage alle disse, spesielt siden de er så små og man skal ha mange i en pakke. Jeg selger disse for 59,- for 10pk. Det er 5.9 kr for en strikk, noe jeg synes er helt rimelig. Siden det skal være kvalitet kan jeg sitte i nærmest 1 time med kun en pakke strikker på 10 stk! Det skal være gjennomført, skikkelig og det skal tåle en del. Vi snakker hester liksom. Men jeg koser meg mens jeg gjør det, så det er jo verdt det. Nå har jeg nettopp sett en film på netflix mens jeg lagde en pakke med rosa sløyfer. Og det tok like lang tid som filmen. Vurderer om jeg skal lage enda en pakke med røde sløyfer. Jeg har fri i dag, så jeg stresser ikke med noe. Det er så deilig innimellom! Hva synes dere om sløyfene da? 

 

4 kommentarer
    1. REBECCA HOLDER: De brukes hovedsakelig i håret (manen) til hesten 🙂 Kan også brukes i halen dens, ditt eget hår eller pynt opp selen til hunden, katten eller kaninen! Har sett mange forskjellige måter folk bruker dem på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg