Mine favoritter fra NOKA

//Sponset

Som dere vet, så har NOKA blitt en del av min hverdag. Alt blir en vane sier nå jeg. Og nå er det så naturlig at jeg helt automatisk tar med meg en deilig caramel bar eller strawberry crisp bar når jeg skal på trening, eller nyter en milkshake til frokost. Og se, Noka har faktisk “overtatt” hyllen jeg har over spisebordet vårt på kjøkkenet. Synes egentlig pakkene gjorde seg bra til utstilling. Så freshe farger! I helgen fikk jeg tilsendt en pakke fra NOKA med alle mine favoritter! Jeg liker egentlig det meste de har, men selvfølgelig, noe mer enn andre. Mine absolutte favoritter blant milkshakene og måltidene må være Strawberry Milkshake og Chocolate Caramel Musli. Disse to passer perfekt til frokost, lunsj og gjerne kvelds. Jeg er mer ett frokost menneske enn middag, så derfor passet disse to perfekt for meg! Mitt viktigste måltid gjennom dagen er frokosten, og får jeg i meg en god frokost har jeg som regel en veldig god dag resten av dagen! 

Nå skal jeg straks hive meg i treningsklærne og komme meg på spinningtime, og tar like greit med med en Strawberry Crisp Bar jeg kan spise like etterpå!

4 kommentarer
    1. Maren: Jeg spiser annen mat også 🙂 Jeg er ikke på en “strukturert” diett for å si det sånn. Jeg spiser sånn som jeg føler for, og derfor spiser jeg gjerne Noka mat 1-3 ganger om dagen, alt etter hva jeg har lyst på 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg