Fridag betyr ikke alltid fri

God morgen alle sammen! 

Jeg klarte ikke våkne så tidlig som jeg ønsket i dag. Jeg ba typen ringe meg i 07.30 tiden i dag morges, men jeg stod ikke opp før klokka bikket 08.30. Nå er klokka allerede 10.00 og jeg har enda ikke begynt med det jeg skal gjøre. Ble litt opptatt av han Dr.Phil på tv! 

Så nå skal jeg sette igang med det jeg egentlig skulle gjøre. Begynner på badet og jobber meg utover. Er hovedsakelig det fridagene mine består av, rydding. Jepp! Rydding, vaske klær, lufte sengetøy, vaske gulvet, rydde kjøkkenet, sette på oppvaskmaskin, vaske teppene til Kira og rydde i stua. Så må jeg til butikken og gjøre noen ærender. Senere skal jeg på trening og spinne litt. Forhåpentligvis får jeg med meg Andreas også. Han er ferdig med prøveuken sin på treningssenteret. I løpet av den uken trente han – en dag. Men han har sagt at han vil melde seg inn, så da stoler jeg på det. Dere får ha en fin dag folkens! Jeg må sette igang om jeg noen gang skal bli ferdig! Heijdå! 

Frokost i dag, bestående av baguett med egg. Kun 384 kcal inkludert lettmelk!

4 kommentarer
    1. En god og næringsrik frokost da (:
      Uff, ja er en del av det samme mine fridager går til også. Men foreløpig har jeg en del fri da, så det går fint. Selv om jeg alltid har mange andre ting jeg må gjøre også 😛
      Håper du får han med på trening da, og at du ellers får en finfin mandag 😀

    2. Blir ofte sånn at fridager går med til de litt kjedeligere ting som å rydde. Men kose seg litt allikevel må man! Ha en fin kveld videre 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg