Pyntede hundehalsbånd

Dere vet jo nå hva mye av dagene mine inneholder. Jeg har en hobby som tar veldig mye tid, men som gir meg mye i gjengjeld. Jeg stortrives med det, og angrer ikke ett sekund på at jeg har investert så mye i det, og lærte meg å sy med symaskin helt av meg selv! Jeg dekorerer pannereimer og syr kalvekryss og mye annet til hest og hestesporten generelt, så dette er noe jeg virkelig har satt av mye tid til. Nå har jeg “utvidet” hobbyen min og har fått inn hundehalsbånd også! Både hest og hund har alltid vært i livet mitt, så det å legge til litt hund i hobbyen var absolutt ikke feil. Og det går ut på det samme, dekorere halsbånd. Kira fikk æren av å bære mitt første pyntede hundehalsbånd. Ble superfornøyd med det, og fargene passet henne perfekt. Halsbåndene kommer i 5 forskjellige størrelser, og du kan velge mellom svart og brunt lær. Ønsker du ett unikt halsbånd til hunden din, send meg gjerne en melding her på bloggen så ordner vi det!

Størrelser og priser på halsbåndene ser slik ut: 

XLarge, L68cm B2.5cm : Kr.449,-
Large, L58cm B2.5cm : Kr.399,-
Medium, L48cm B2.5cm: Kr.349,-
Small, L38cm B2cm : Kr.299,-
XSmall, L28cm B1.5cm : Kr.249,-

6 kommentarer

Siste innlegg