Grilling = Vår ♥

Hei dere! Hvordan har dere det? 

Jeg har akkurat satt på Transformers, filmen altså. Elsker den. Kjæresten ligger og sover for øyeblikket, da han skal på nattevakt i natt. Så nå skal jeg bare sitte og kose meg i mitt eget selskap og slappe godt av med film. Vi så forresten Bølgen litt tidligere i dag mens vi spiste middag. Den var helt grei, men syntes ikke den var sånn utrolig bra. Det var lite spenning og selve handlingen med bølgen var veldig kort. Såe.. har sett bedre. 

I dag var det så nydelig vær at vi bestemte oss for å grille utendørs. Utendørs? Selvfølgelig grillet vi utendørs. Kyllinglår og koteletter. Det er nå vi ser at våren endelig er her! Det går an å være ute, lage mat og nyte det fine været uten å fryse tomlene av oss. Nå er det forresten bare 16 uker til vi reiser til Rhodos! Det er en oppmuntrende tanke, sammen med at det nå er vår og det nærmer seg sommer med stormskritt!

 

2 kommentarer
    1. Kjedelig at ikke Bølgen falt helt i smak da. Har selv veldig lyst å se den ;-P
      Å, grillmat er så godt! og dette så helt nydelig ut. Gleder meg til å grille mer selv 😀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg