God Påske

Da er jeg ferdig på jobb! Da er jeg ferdig dusjet! Da har jeg hvilt meg litt! Da er jeg klar for påskeferie!

Det kjennes så godt. Fire dager har jeg fremfor meg nå med fri, fjelltur, påskegodt, grillmat og… snø! Vi skulle egentlig ikke reise opp til fjells før i morgen, men vi pakker bilen nå i kveld så slipper vi å tenke på at vi må tidlig opp i morgen. Alt for å sove lenge, hva!? I morgen skal vi stå på ski og kose oss ute hele dagen. Dette blir nok, muligens, siste tur i slalombakken for denne gang. Så jeg håper det er passe fint vær i morgen, ellers kan jeg si med hånden på hjertet at jeg ikke har vært på fjellet en eneste gang det har vært fint vær, denne sesongen! Det har vært surt vær hver eneste gang vi har reist, så nå krysser vi fingre og tær for at været er med oss. Satser på dette blir en fin påske! Jeg skal kose meg skikkelig. Håper dere skal kose dere like mye! Ikke tell for mye på kalorier eller karius og baktus. I påsken er det lov å unne seg litt ekstra, hver dag! God påske!

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg