Ut på tur, aldri sur!

Den følelsen… å komme hjem etter en frisk tur i vårluft og solskinn. Jeg, Tina og Christine gikk en fin tur i skogen i formiddag. Faktisk en ny sti jeg ikke har gått før, rett hvor jeg bor! Morsomt at man kan bo en plass i så mange år, men likevel finne nye plasser man ikke vet om. Vi hadde med oss jordbær, kjeks, mandariner, noe godt å drikke, og selvfølgelig litt snacks til hundene. Vi har planer om å gå mange slike turer fremover! God trening frem til vi skal gå den virkelige storturen vi har foran oss! Men den kommer jeg tilbake til. Kira hadde den nye kløven sin på seg, og nå har jeg begynt å putte litt småting oppi. Hun fikk bære hundekjeksen i dag. Hun er så morsom med en gang hun får kløven på seg! Går rundt som en stolt hane! Hun er så god.

   

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg