Morgentur

God morgen!

Først av alt har jeg en liten kunngjøring for dere. I går skrøt jeg så mye av at jeg skulle begynne med det populære C9 programmet til Forever Living. Vel, jeg skla begynne på det. Men å begynne på det nå – midt i påsken – er ikke så lurt tror jeg. Så jeg utsetter det til etter påsken. Jeg hadde meg en “prøvedag” i går da, siden jeg da hadde bestemt meg for å begynne. Og det gikk fint det! Men etter påsken begynner jeg forfra igjen. Så får jeg heller nyte dagene som kommer på lik linje som alle andre, heh. 

Jeg er egentlig på vei ut dørene nå. Sitter med frokostshaken min i hånda og skriver blogg med den andre for å komme i mål med alt før Tina plukker meg opp. Vi skal gå en liten morgentur med hundene. Og, ja, Christine skal også være med! Vi skal kjøpe med oss litt godt så vi kan sette oss en plass og kose oss med påskesnacks. Det blir en fin start på fridagen min. Nå er det bare jobb i morgen igjen, så har både jeg og Andreas fri! Lurer på om det blir en tur opp på fjellet?

Ut på tur – Aldri sur!

       

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg