Påskequiz

Noe jeg synes er veldig gøy er krim, quiz og konkurranser. Og det hører jo selvfølgelig påsken til. Jeg sitter forresten akkurat nå og følger med på påskekrimen som går på nrk1. Gjør du? 

Samtidig sitter jeg med pcen på fanget og svarer på påskequizen til blogg.no. Jeg har fått 6/8 riktige, noe som er helt greit. Håper på bedre resultat neste gang! Nå er jeg hvertfall med i konkurransen, og det er jo det viktigste. Bli med du også da? Vi kan vinne bloggshouts, og det er jo ikke noe feil for en blogger 🙂

 

#BNONOTTER2

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg