Jeg begynner på C9

Jeg er, som dere kanskje vet, forhandler for Forever Living. Og det er en skam at jeg enda ikke har prøvd det populære C9 programmet! Det skal jeg gjøre noe med, så jeg begynner med C9 i dag. Ja, i dag faktisk. Så dette er dag 1, og jeg skal spise… absolutt ingenting. Det samme med dag 2. Så jeg har to tøffe dager fremfor meg. Men jeg skal klare det! Du kan selvfølgelig spise noe hvis du føler du blir sulten. Det følger med en liste i brosjyren over hvilke matvarer du kan spise i løpet av disse dagene. Programmet er trygt og lagt opp slik at etter ni dager skal du føle deg frisk og full av ny energi. Dessuten er det bare to dager av programmet som er sånn. Og det er de to viktigste dagene, så man kan bare ikke jukse på disse! Jeg må bare tenke på den store gevinsten jeg får etter ni dager er gått. 

C9 har virkelig vært populært den siste tiden, og jeg har sett uendelige gode resultater hos folk i alle aldre, vekt og fasonger! For dere som ikke vet hva C9 er, så skal jeg fortelle litt om det nå. C9 er en av tre pakker i Forever Living sin F.I.T kolleksjon. C9 står for Change 9, og er ett program for deg som vil endre livsstil og gjøre en forandring for både kropp og sjel. Progammet går over ni dager hvor du skal følge ett oppsett bestående av mat og væskeinntak, samt treningsmengden som er anbefalt. Det er rett og slett en pakke med kosttilskudd, tips og råd for å gi kroppen en omstart til din friskere og sunnere versjon av deg selv!

 

Om dere har noen spørsmål, skriv dem gjerne i kommentarfeltet så skriver jeg alle svarene i ett nytt innlegg. Forever Living er en investering i helsen din. Besøk gjerne Forever-siden min på facebook. Du kan bestille varer ved å ta direkte kontakt med meg på facebook eller sende meg en privatmelding her på blogg.no.

 

4 kommentarer
    1. Masse lykke til 😀 har selv gått på programmet og er superfornøyd med det 🙂 Har til nå gått ned 16 kg 🙂 begynte for ca 7 mnd siden 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg