Creamy Chicken Soup

Nå er jeg kommet til dag 2 i min “NOKA uke” hvor jeg bytter ut min vanlige middag med NOKA sin samling av smakfulle retter. I dag hadde jeg meg en kyllingsuppe som smakte.. wait for it… Deilig!! Den minnet meg nesten om den kyllinggryta mamma lager hjemme. Denne heter Creamy Chicken Soup, hvis du ble litt nysgjerrig at du vil prøve du også. Jeg liker selvfølgelig å gjøre det til min egen vri og la til litt småting for å piffe opp suppa. Jeg gjorde det så enkelt som dette: Jeg delte opp litt kyllingbiter og hadde dette i suppen, og to stykker hvitløksbrød ved siden av. Så godt, så enkelt. Vent, det er jo Fjordlands ordtak, men det kunne like gjerne vært Noka sitt! Naam!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg