Ubehagelig start på dagen

Ikke noe god morgen her i dag! Helt jævlig faktisk. Nakken min bestemte seg for å låse seg helt i natt. Kjæresten våknet av at jeg grein og vred meg av smerte. Klokka halv 4 våkner jeg altså bare helt plutselig og merker at jeg ikke klarer å løfte hodet! For å snu meg må jeg løfte hodet med hendene for å vri meg over på ryggen. Ubeskrivelig smerte bak på høyre side av nakken! Jeg grein, men kanskje mest på grunn av redsel, og ikke smerte. Når det kommer til viktige kroppsdeler som rygg, nakke og hode blir jeg livredd for at det skal være noe alvorlig. Jeg klarer omsider å sovne igjen etter å ha hatt på en varm klut over smertestedet. 

Jeg klarer fortsatt ikke bevege fult på meg. Det gjør vondt når jeg snur hodet mot høyre, bøyer hodet bak eller drar opp skuldrene. Etter en kjapp telefon til Kiropraktorklinikken ble redningen min for øyeblikket en pose med isbiter og Tigerbalsam. Synes det hele er helt merkelig. Jeg hadde en så fin dag i går! Jeg jobbet (ergonomisk) fra kjøkkenbordet, gikk tur med hunden og hadde meg 45 minutter på spinningsykkelen. La meg til å sove etter en god og lang dusj. Og så.. KLINK! Og er det liksom en tilfeldighet at de skal snakke om tigerbalsam på God Morgen Norge nå liksom? Tror ikke det!

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg