NOKA Tacogryte

I dag har jeg hatt Noka Tacogryte til middag! Jeg liker å lage min egen vri, så istedet for å ha det som en gryterett, så hadde jeg det likegreit i lefse, som vanlig taco. Det som er så greit med NOKA er at man blir så mett etter bare å ha spist en liten porsjon. Det virker hvertfall slik på meg! Etter kun en lefse ble jeg stappmett! 

Jeg brukte vanlig tortilla lefse, med masse salat og agurk, litt ost og selvfølgelig selve tacoen. To store skjeer. Jeg toppet det med bittelitt salsasaus for å sette ekstra smak på det. Og Voila! En sunn middag med NOKA Tacogryte, med en liten vri. Og som sagt, det metter utrolig bra, og man kan ha restene til kvelds eller ha det som middag neste dag om man vil. Kanskje lage enda en vri på det? Og det beste av alt, jeg brukte kun 7 minutter på å sette alt dette sammen. Hele matlagingen var unnagjort på 7 minutter. 

 

7 kommentarer

Siste innlegg