Nå selger jeg prinsessekjolen min

Når man rydder i garderoben finner man mye rart. Man finner klær man har savnet. Man finner klær man absolutt ikke har savnet. Man finner også klær man elsker, men likevel aldri kommer til å bruke. Jeg “bladde” gjennom alle kjolene mine, og frem fra samlingen min dukker det opp en kjole jeg aldri har brukt, men har ikke hatt samvittighet til å kvitte meg med. Det er jo egentlig en ballkjole, men jeg har kun hatt en anledning til å bruke den. Nemlig på en photoshoot. Og that’s it. Nå har jeg bestemt meg for å selge den. Den tar jo bare unødvendig plass i skapet mitt uansett. 

En kjempefin ballkjole jeg aldri kommer til å få bruke. Jeg mener nok jeg er ferdig med å gå på ball og slike eventer. Så kanskje en av mine lesere vil ha mer glede av den? Kjolen er lilla, og skjørtet er lyselilla selv om det ser mer rosa ut på bildene. Jeg tror det har litt med at jeg ikke brukte underskjørt på photoshooten, så skjørtet ble litt “gjennomsiktig” når blitzen traff. Uansett, den er pyntet med broderte blomster og paljetter på brystpartiet og diverse steder på skjørtet. Jeg mener den er i str. L, men den har god snøring bak i ryggen, så den kan både strammes inn og løsne etter hvordan du selv vil ha det. Hvis du vil sammenligne litt så er jeg 170.cm høy, og lengden på kjolen passer meg perfekt! Den kan nok også sys opp hvis den blir for lang. Det følger ikke med underskjørt, men vil anbefale det slik at man får den “poff” effekten man ønsker med slike kjoler. Prisen har jeg satt til 800 kr på tilsalgs grupper på facebook, så følg gjerne med der om du er interessert. Jeg er uansett åpen for bud! Den kan også prøves om du bor i nærheten av Haugesund/Karmøy. 
 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg