Biff og potetmos-dagen

I kveld slår jeg til med biffmiddag! Og gud så lenge siden jeg har spist potetmos! Eller potetstappe, som jeg sier da. Før spiste jeg det nesten annenver dag. De to går veldig godt sammen. Biff og potetstappe. Så hvis du ikke har prøvd det før, så har du en enkel rett du kan prøve neste uke. Eller kanskje en fin søndagsmiddag. Jeg bruker normalt peppersaus, men med hele skuffen full av fløtesaus-poser var det på tide å bruke litt av lageret. Fløtesaus it is. Smaker like godt! Kjæresten kommer hjem fra jobb om ett par timer, og da har han noe godt å glede seg til.

Er det bare jeg eller er det ofte dagens vanskeligste avgjørelse når det kommer til middagsvalg? Vi sliter like mye hver dag med dette, og det ender som regel opp med det vanlige vi pleier å ha. Tror vi er litt kresne mennesker, jeg og typen. Ikke lager vi kjøttkaker eller fisk. Og vi er heller ikke særlig glad i supper og diverse. Ja, det går mye i det samme her, men jeg har vært ekstra bevisst i det siste for å prøve noe nytt. Det har hjulpet å gå på butikken med ett “åpent sinn”. 

Og ja jeg vet. Mye saus… Det er så godt! 

 

4 kommentarer
    1. Nammm..Det så helt nydelig ut! og hjemmelaget potetstappe er jo rågodt..men det går så mye poteter!! Kjedelig å skrelle..hihi. Kos deg! og ja, middagsvalg er noe dritt! Hadde ukesplaner en stund, for jeg orket ikke bruke energi på å finne på noe..men det ble litt kjedelig etterhvert..så sluttet..nå er vi bare to, så nå blir det litt etter hva vi skal den dagen.. noen middager tar jo tid å lage,andre er ferdig på en,to,tre..

    2. Det er definitivt dagens vanskeligste avgjørelse, haha!! Prøvde meg på å planlegge for hele uka, men det blir fort til at man ikke har lyst på det man har ”satt” opp den dagen, og vipps så er man på butikken igjen.. helt lost og bare ender opp med det samme gamle! Men det der så jo helt nydelig ut da <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg