Barnevakt

Jeg er barnevakt denne helgen. På familien min sin hund, Tiko. For de som ikke vet det så er dette broren til min hund, Kira. Så denne helgen har vi dobbelt så mange labber i stua, dobbelt så mye hår på gulvet, dobbelt så mange tiggende blikk ved bordet og dobbelt så moro på tur! Vi har hatt oss en lang tur i dag. Det blåste godt og regnet i tillegg, så vi alle var veldig kalde da vi kom hjem. Jeg kan vel egentlig bare snakke for meg selv, men begge hundene fikk seg en god og varm dusj, og de så ganske fornøyd ut etterpå. Jeg også for såvidt. En lang og varm dusj etter en kald tur er gull verdt! I kveld blir det chillkveld her hjemme. Men mulig det kommer flere innlegg i løpet av kvelden. Er i veldig blogghumør kjenner jeg! 

Tiko

 Kira slapper av i senga til Tiko. Men blir helt gal hvis Tiko tar buret hennes. Da fyker hun i buret og kommer ikke ut før leeenge etterpå! Som sagt, Diva på fire bein! Maten får ikke Tiko ha i fred heller. 

Synes ikke det er så mye spennende på tv for tiden, noen som har forslag til noe gøy på Netflix? Siden vi fikk tilgang til Netflix har jeg vært helt avhengig når jeg skal se noe på tv. 

7 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg