En bedre uke begynner med helga

God morgen alle sammen! Jeg har sovet som en stein i natt, og kjenner meg myye bedre i dag. Håper endelig denne hosten og forkjølelsen slipper taket ganske snart. Første dagen på lenge at jeg føler jeg ikke våkner opp til enda en sofaslitende dag. I dag har jeg mange planer og jeg ser skikkelig frem til å kose meg denne helgen. Begynner dagen med en frokostshake og en lang dusj. Så er det straks avgårde for å møte en av mine beste venninner, Tina. Vi skal nemlig på shopping og unne oss noen nye klær. Vi har begge fått lønn, så.. æææ!! Neida. 

Senere skal jeg faktisk til frisøren. Jeg sier faktisk, for er det noe jeg aldri gjør (!) så er det å fikse håret hos frisør. Det går gjerne mer enn 6-8 mnd mellom hver gang, noe jeg burde gjøre noe med. Denne gangen skal jeg bare farge det litt, og det er det min andre bestevenninne, Lisa, som skal gjøre på meg. Hun er frisørlærling, og skal bli verdens beste frisør! Ikke sant Lisa <3 Nå må jeg stikke, så dere får ha en fin fredag alle sammen! 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg