Jeg er barnslig

Trening. Check. Ærender. Check. Fri resten av dagen! Check! 

Jeg har fri, jeg er ferdig med alt jeg hadde på planen i dag, jeg kan slappe helt av resten av dagen. Deiligt! Nå sitter jeg godt plantet i sofaen med Happy Feet rullende på tv. Det er en så koselig film! Samtidig som jeg oppdaterer bloggen, er dette min måte å slappe godt av på. Jeg bruker ofte å sette på en film mens jeg blogger, og jeg kan bruke like lang tid på ett blogginnlegg som filmen varer. 

I dag blir det noe sånt som kyllingfilet på menyen. Tror jeg. Jeg er litt ubeslutsom når det gjelder middagsvalg, så vi får se hva jeg ender opp med. Sunt skal det hvertfall være. Jeg får snart besøk av ei venninne, og jeg tenker vi skal gå en liten tur med hundene, og så muligens lage middag i lag. Typen er på jobb, og det er jo kjekkere å lage middag til flere enn kun meg selv. 

Og ja foressten. Mens jeg venter på besøket har jeg begynt på film nr 2. Så her ser dere hvor lang tid ett blogginnlegg kan ta! Heh! Biefilmen! Mens typen er borte, ser Linda på barnefilmer. Haha, jeg er så barnslig. Er det ikke gøy!? Ønsker dere en fin mandag folkens! Jeg skal nyte den bedre enn helga. 

 

4 kommentarer
    1. Deilig å få unnagjort alle gjøremål og tilbringe kvelden i fred og ro 🙂 Typen min er også borte så jeg tenkte jeg skulle se på Nemo i kveld. Haha! Elsker Nemo, mens han mener han er for voksen for tegnefilmer. Man blir ALDRI for voksen for tegnefilmer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg