Vårrengjøring

Jeg tror jeg elsker våren. Jepp. Jeg elsker den!

Vi startet dagen med en handletur i dag, og før klokka var 12 hadde vi gjort alle ærender vi hadde på planen. Handlet middager til helgen, husholdningsartikler og hårprodukter. Pyntet med nye blomster og fikk faktisk typen til å kjøpe nye gardiner og stenger som vi skal henge opp i kveld. Så jeg har brukt så og si hele formiddag på å rydde og vaske i huset siden jeg kom hjem.Så her har vi hatt skikkelig vårrengjøring! Det føles så “lett” nå i huset. Ingen hybelkaniner, ingenting støv, friske blomster og lyse gardiner. Får litt følelse av at sommeren nærmer seg. Til middag hadde vi en god kyllingmiddag med ris, salat og bernaise saus. Og naanbrød (nanbrød, naanbrød?) ved siden av. Veldig godt! Nå skal jeg straks gjøre meg klar for trening. Jeg skal på en time som heter Jazz’n Joy, en dansetime med kule moves og høy puls. Tina og Christine skal også være med, så dette blir en kjekk treningsøkt. Gjerne jeg tar litt styrketrening etterpå. Håper jeg ikke kjenner så godt til gangsperren jeg har kjent de siste to dagene. 

 

 

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg