Vår inspirasjon

Siden det er mandag, tenkte jeg å lage en aldri så lite inspirasjonsinnlegg på begynnelsen av uken. Jeg synes det er så kjekt å lage slike bildeinspirasjoner til dere! Jeg får sitte litt i mine egne tanker mens jeg samler de fineste bildene jeg kommer over. Nå er ikke våren så langt unna, og jeg tror mange av oss har gledet oss til denne fine årstiden i lang tid nå. Vinteren kan være hard og lang for noen, spesielt om den kun bærer med seg regn og vind, slik vi på vestlandet kjenner vinteren best. Her har jeg satt sammen en collage av vårbilder som jeg håper du blir litt inspirert av. 

 

6 kommentarer
    1. Fint 🙂 Hei! Visste du at alle sentralbankene i verden eies av en og samme familie? Les historien på verdensveg.wordpress.com

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg