Milkshake som måltid?

Det har enda ikke gått opp for meg at det er fredag i dag. Nå har jeg hatt litt fri på grunn av jeg har vært syk, føler nesten som jeg allerede har hatt helg. Nå er jeg i mye bedre form, og håper jeg er helt frisk til i morgen. Vurderte ett lite sekund å ta meg en joggetur med hunden i ettermiddag, men slo tanken fort fra meg. Vil ikke risikere å holde sengen i helgen også!

Det har ikke blitt noe særlig til matlaging i det siste, så da er jeg glad for at jeg har NOKA. Jeg kan ta meg en enkel sjokolade milkshake som metter like godt som ett måltid! Enkelt og smakfult. Denne synes jeg er veldig god, og går ned på høykant. Jeg skal lage meg en god fredagsmiddag senere i kveld, men denne milkshaken passer fint til både frokost, lunsj, mellommåltid og kveldsmat. Nam! 

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg