Sjokoladevaffler

Når man er syk har man vel lov til å unne seg det man normalt ville styrt unna i ukedagene? Jeg har laget meg en stabel med nystekte vaffler. Vanlige. Og med sjokolade. Det er de som er brune sånn btw, så nei, de er ikke stekt for mye som det sikkert kan se ut. Heh! Jeg skal ærlig innrømme at jeg brukte ferdig pakke når jeg lagde dem denne gangen, så de er ikke akkurat sunne for å si det sånn. Jeg helte litt kakaopulver i halve røren, bare for å prøve. Det funket helt fint, og med nøttepålegg ble de kjempegod. Dessverre er det jo sånn at matlysten forsvinner med en gang det kommer i munnen, så kjæresten kan glede seg til noe godt når han kommer hjem fra jobb. 

 

4 kommentarer
    1. Helt riktig å unne seg litt ekstra når man er syk! Det så veldig godt ut!! Namm..

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg