♥ Happy Valentines Day ♥

God kveld! Og gratuler alle dere fantastiske mødre med Morsdag! Og Happy Valentines Day til alle kjærestepar! Jeg synes det høres så mye bedre ut på engelsk, heh. Jeg kom akkurat inn døren etter å ha spist på restaurant med min kjære. Vi har feiret Valentines Day på Egon i kveld. Dette var min gave til Andreas, siden jeg vet han setter mer pris på en hamburgermiddag enn roser. I tillegg skal han få ha tv helt for seg selv i kveld, og spille Battlefield så lenge han vil. Jeg fikk en fin bukett røde roser, som passet perfekt inn i stuen. Vi pleier ikke å gjøre så mye ut av det på slike dager som dette. Noen tar jo helt av! Jeg mener man skal ta seg av sin kjære og vise kjærlighet til hverandre hver eneste dag. Men jo, det er jo kjekt å få blomster av og til ♥ 

Feirer dere Valentines Day? 

Nå skal jeg slappe godt av og nyte resten av søndagskvelden. Jeg skal sitte og tutle på med noe perlegreier til hobbyshop’en, og gjerne jeg setter meg for å spille litt Sims. Da får jeg koblet skikkelig ut, og være litt i min egen boble. Hva synes dere om blomstene da? Kjempefine! Elsker gutten min. Takk 


3 kommentarer
    1. Flotte blomster! nei, jeg feirer ikke hverken morsdag eller valentines dag..Vi får vise hverandre godhet ellers om dagene.. Så en helt vanlig dag! bakte kake, men bare fordi jeg måtte bruke opp eplene.. hihih. Ha en god kveld!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg