Cheatday

Nå er jeg virkelig i lørdagsmodus. Sitter godt plantet i sofaen. På bordet står både chips, snop, dip, brus, sjokolade og chilinøtter. Nå skal jeg kose meg! Jeg har faktisk brukt rundt 300 kr på bare godterier i dag. Så man kan si at dette er min “Cheatday” når det kommer til trening. Jeg skal såklart begrense meg. Litt. Prøve hvertfall.

Kjæresten stakk til en kompis for å fikse bilen sin, så da kan jeg kose meg med filmer som han ikke er så begeistret for, men som jeg elsker! I kveld kjører Dracula på skjermen hos meg. Dracula 2000 for å være mer nøyaktig. Jeg har alltid vært fascinert av overtroiske filmer om vampyrer og varulver. Ikke av det nye som for eks. Twilight , men om de gamle mytene om Dracula, Van Helsing og slike filmer. Mulig det blir film maraton her i heimen. Så dere får ha en fortsatt fin lørdagskveld! Enten dere skal sitte hjemme som meg, eller ut på annet gøy!

 

2 kommentarer
    1. Det er lov å kose seg innimellom! Det må man bare! Så kos deg med god samvittighet! Nammm..;-)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg