We’re going to Rhodos!

Åh herregud! Vi har bestilt sydentur til sommer! Til Rhodos! Dette var egentlig veldig spontant for meg. Andreas hadde snakket med kompisgjengen sin, og plutselig var vi med. Så det blir meg, Andreas og noen kompiser som reiser i slutten av juli. Dette kan jo bare bli spennende! Jeg har aldri vært i Rhodos. Og slik jeg kjenner gjengen, så blir det nok litt av en tur dette. Jeg gleder meg! Veldig! Og nå har jeg enda en motivasjon til å holde treningen i gang. For det er vel det alle trener til? Sommeren?

Vi skal bo på hotellet Cactus som ligger helt nærme både stranden og sentrum. Slik jeg ser det er det ett tre-stjernes+ hotell, men har fått god omtale fra gjester. I tillegg er dette hotellet en slags “ungdoms-voksen” hotell. Hotellet har nemlig en aldersgrense, og er hovedsakelig for gjester over 23 år. Sitter og ser på bilder og drømmer meg litt bort. 

Har du vært i Rhodos?

 

 

 

2 kommentarer

Siste innlegg