NOKA Blueberry Shake

Mornings! Jeg sitter akkurat i stua med treningsklærne på og Blueberry shake fra NOKA i hånda. Straks klar for morgentrening, men en kjapp frokost først. Til nå har jeg smakt denne med blåbærsmak og den med jordbærsmak. For noen år siden smakte jeg sjokoladeshaken, men til nå er faktisk blåbærshaken den beste av de alle. Tenkte jeg skulle prøve vanilje i morgen. Dessverre fikk jeg ikke tatt noen bilder, siden jeg er liksom litt på farten ut døra, men om du vil prøve Blueberry Shake fra NOKA så ser den altså slik som på bildet nedenfor. 

2 kommentarer
    1. Siden du har fått sponsor, er det kanskje en fordel å få med seg at innlegg der du skriver om noka må du markere som reklame😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg