Frisk luft hjelper alltid

Endelig kveld. Akkurat nå føler jeg meg så sliten. Har hatt en hektisk jobbhelg, og leiligheten ser ikke ut. Gidder ikke å rydde nå. Spist McDonalds har jeg gjort i dag også, orket ikke å lage skikkelig mat. Så nå føler jeg meg helt oppblåst etter å ha kun levd på Noka produkter og knekkebrød den siste tiden. Igjen, jeg angrer. På McDonaldsen altså.

Jeg har noen vakter til i uken som kommer før jeg får noen dager fri til å “komme meg på”. Høres ut som jeg er skikkelig langt nede, men, jeg har bare hatt noen travle dager. Thats it. Hadde en fin tur med Tina og hundene i dag doh, selv om det var kaldt og det begynte å regne. Hadde kamera med og fikk tatt litt bilder! Godt å komme seg litt ut og trekke frisk luft. Nå er det Prison Break før natten kaller. Og selv om klokka ikke er mer enn kl.7 på kvelden, så føler jeg det er nesten leggetid..

  

1 kommentar
    1. Flotte bilder av hunder og damer! Jeg er så enig i at frisk luft hjelper alltid! Ha en god natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg