Nokadietten

God onsdag alle sammen! Vi har hatt litt å gjøre i dag, blant annet har vi kastet en haug av ting jeg bare hadde liggende. Merk, jeg hadde liggende. Det er bare jeg som samler på alt mulig rart, så nå var 2. etasjen stappet av masse unødvendig som jeg ikke visste jeg hadde en gang. Hovedsakelig tok vi for oss store ting, som kommoder, tvbenk, kjøleskap etc. Pluss ett trebord jeg ikke vet hvor kommer fra engang. Nå er typen på vei til bosset for å tømme lasset, mens jeg fikk sitte hjemme og slappe litt av før jeg skal være støttekontakt. 

Ellers er det ikke mye som skjer hos meg, bortsett fra at jeg har fått min første SPONSOR!! Jeg er stolt sponsor-mottaker av NOKA som skal hjelpe meg å gå ned noen kilo til jeg når min trivselsvekt igjen. Jeg ble så gira da jeg fikk vite at pakken var kommet i går at jeg kunne ikke vente med å si det til bestevenninnen min Tina! Vi to var faktisk på vei til trening da vi svippet innom for å hente pakken min. Nå gleder jeg meg bare til å begynne. Hvis det er noen som ikke vet hva Noka er, så er det rett og slett en lavkaloridiett som består av gode og sunne måltider. NOKA har blant annet mange sorter av de populære shakene som består av mange smaker. Du får dem i blant annet sjokolade, jordbær og vanilje. Og så har de forskjellige middager og faktisk frokostblandinger, noe jeg ikke visste fra før av. I dag tenkte jeg å prøve Spaghetti Bolognese. Stakkars typen min, må nok lage middag til seg selv fremover. Til frokost i dag hadde jeg forresten Strawberry Milkshake. Ikke en smak jeg er vant til, men den var god! 

 

 

9 kommentarer
    1. Hei, jeg har en liten ting fra meg til deg på bloggen min nå, som alle bloggere trenger 😉 håper du vil kikke inn til meg. Og den Nokabaren med karamell er virkelig supergod 🙂 Klem

    2. Spennende! jeg har ikke så mye motivasjon til trening for tia. men har bestemt meg for I mårå ska eg komma meg på trenings studioet så e 200 meter over veien:p hehe:)
      Har vurdert NOKA sjøl, kjenne bare meg sjøl.. eg blir så fort lei. må finna den rette motivasjonen =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg